harrys

tjohooooo.
kom precis hem från harrys. har vart kul och grymt mycket folk.
annars får jag damp på alla jävla människor som ska va överallt när man dansar.
men det är väl samma visa för dom. och det ä väl sånt man får ta när ma är på
"tråkgolvet" och dansar :P , medans resten är på "röjgolvet"
mikaela och sandra kom hit innan och drack så det var trevligt!

en sak jag undrar. var kommer dom snygga ifrån?
finns dom i motala?
vart har dom vart i så fall?
var är dom nästa gång?
JAG SKA HA!!!!
jag hitta han ikväll!!!!!!
var är han ifrån?
var kommer han ifrån?
och var är han nästa gång?

varför ska man va så blyg!!!!!!?

miakela, jag, emma och sandra skulle ägt liseberg på måndag.
men de var stängt! jävla skit!!!


nu ska jag sova. och drömma :)
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0