fredag

nu var det fredag igen då.. ganska tråkigt eftersom sju dagar jobb väntar!!
vill inte!!!!

är hos mossan och fassan igen. pappa har fixat avgasgrejen på min bil så
nu låter den som en normal bil igen :)
tänkte jag skulle passat på och solat lite när jag ändå är här ute men det
var ju kallt ute va fan! ska ta ett varv i trädgården och se om jag hittar någon
plats där det inte blåser.. annars får väl bli en tripp till meddo när jag åker hem.
ser ju ut som jag badat i klorin!

ikväll vet jag inte vad som händer.. inte ett skit skulle jag tro.
ta ett par öl kanske? det är ju ganska gott :)

igår shoppade jag lite kläder :) och ingen ångest fick jag

även fast jag inte har råd! sjukt.. när jag får lön ska jag köpa en ny kamera.
min har gått sönder och det kostar en ny och laga den gamla så.. ja!
då köper jag en ny. känns ganska pissigt men jag måste ha en kamera.
oså måste jag köpa en byrå till hallen som jag kan lägga kläder i eftersom
min garderob är proppad! och mer ska det bli :)

igår köpte jag ett zitzack :) blev en rööööd.
inte så oväntat! tycker det är kul med färg :)
i skillnad från många andra..



ska ut till pappa nu.
have a najs bajs



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0