vart ska jag börja?

ja, som sagt, vart ska jag börja? gick upp halv sju, taggade som fan. salo kom och hämtade oss vid åtta och resan till sthlm började. mellan lkpg och nrkp började salos bil och ryka som faaan. jag trodde vi skulle dö ett tag. bärgan kom och på verkstaden konstatera dom att den näst intill behövde skrotas. gaaaahh. vad fan skulle vi göra? killarna bangade ur och ville inte åka längre. det skulle jag och alex.
vi kuta ner till station i norrköping och hann med en sista minuten resa till sthlm.
sista två platserna, 170 kr, vi skulle va där på en timme. gött som fan :) klockan blev två när vi kom fram.
i sthlm var det så jäävla mkt folk och det kändes inte som vi slappna av i fem minuter.
jag hitta inte ett jävla skit. förbannad var jag.
vi tog swebuss hem vid halv sju. när vi kom till lkpg sprang vi till hemköp och sen tog en taxi till lina.
börja dricka. sen gick vi till platens. det var mer trevligt än roligt. var nog ganska trött efter dagen.
 
var hemma vid halv två i lördags. vid fyra kom emma hit och sen var det bara att gå på alkoholen igen.
sen kom jennan, elin och pierre. senare drog vi till harrys. det var liveband och det sög så vi gick till
hugo med alla småbarn och röjde. där var det roligt :D


igår åkte jag hem till mamma och pappa. käkade lite mat sen sov jag ett par timmar.
sov där inatt för jag orkade inte ta bussen hem.

idag kom lisa-fisa tillbaka till jobbet. kommer gå kanon nu :)

nu har jag tvätt. sen måste jag duscha och äta nått. usch, va tråkigt,
imorn ska jag träffa snygg-alex, vi ska ta en fika :D

här får ni lite bildbevis på helgens händelser.


















nu måste jag springa ner till tävttstugan.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0