släng iväg ett sms vettja

får krupp på och va hemma snart. skulle leka med johanna och emil men dom är okontaktbara just nu.

idag har det vart ett helvete på jobbet. jag har vart pisstjurig och sen är det massa annat skit.
strax innan fyra var jag så jävla trött att jag hällde ut kaffet i soppåsen. tur att jag inte jobba kväll med, hade aldrig pallat det.

igår efter jobbet åkte jag till mamma och pappa. saknade dom när jag satt på bussen så jag gick av i klockrike.
ringde pappa när jag gått av och kollade om han kunde hämta mig men han var påväg hem från amanda så jag tänkte att jag skulle hinna hem före honom och överraska mamma så jag sprang som en jävla dåre. tro fan att han kom före och mamma var ju inte ens hemma. jobbigt var det och jag saknar INTE cykelvägen ett jävla dugg.

imorn skulle johanna och emil haft inflyttningsfest, men dom tar det nästa helg stället.
då kan vi fira mig med :D . jag fyller ju på torsdag så då vill jag ha ett grattis sms av alla mina läsare, 0761656491. haha
imorn ska jag även till norrköping. ska dit med mamma och amanda. shoppa lite :P
skönt och åka någon annanstans.


nä. nu är jag trött på det här. hör dom inte va sig inom en timme så skiter jag i det.
ska ändå dit imorn med och glo lite.

nu ska det rökas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0