nikita

är inne på junkyard och kollar på nya höst/vinter kläderna från nikita. holy mother of god.
just nu är det inte vill ha utan SKA HA!!!! beställde den här tröjan så fort jag såg den, tycker den är ascool :)
vill ha den NU!!



fanns massa mer som jag ska ha när lönen kommit, tjohooo. det här är livet :P
jag tackar pappa för att han glömt bort att ta pengar av mig för augustihyran. ÄLSKAR DIG, mohahaha.

på lördag ska jag på fyllekalas hos majjia. det kan bli riktigt kuligt, bara jag slipper åka med en vakt hem.
på tal om födelsedagar så fyller syrran år idag :D . GRATTIS. hon fick världens bästa present av mig.
en helkväll på krogen, med mig. JAG BJUDER :D . det ni! det är inte alla som får det :P


idag har jag jobbat 11-20 . gick bättre än jag trodde det skulle göra. amanda var sjuk och gick hem två så då fick li och jag fixa allat själva. men är man så jävla bra som vi är så löser det sig ju. sen på kvällen trodde jag verkligen at det skulle gå åt helvet, varför är inte så bra och ta här. men det var ju en lugn kväll så det gick ju det med.
imorrn jobbar jag 9-16 . skulle egentligen börjat 11 men eftersom amanda är sjuk fick jag ta hennes tid på morgonen.
aja, cash is king.


nä. nu måste jag kolla vidare på junkyard.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0