naken maggan

jag antar att jag inte var den ända som kolla på outsiders.
så jävla sköna människor. skulle va ascoolt och åka till något nudistställe.
haha. gå omkring helt näck. fränt.

sitter i sängen och kollar på teve, målar naglarna och laddar hem lite musik.
jaa, jag kan faktiskt göra fler saker samtidigt. nu tänkte jag äta en gorbys också.
fan vad jag är bra


efetr jobbet på torsdag ska jag träffa maria och alex så ska vi gå ut och ta ett par öl.
på min födelsedag. mysigt :)
sen på fredag ska jag till stcoholmo med alex och några snubbar.
ska bli riktigt nice. har tagit en day of från jobbet. ljög lite och sa att jag fick en heldag med mamma där i födelsedagspresent. skulle aldrig fått ledig om jag sa att jag skulle dit med ett gäng kompisar. 


idag fick jag hem mina saker från hm. yeah.
sen gick jag förbi gina och fick med mig två tröjer med. mohahah.
och sen köpte jag en deo på kicks för 45 spänn. ÄR DET INTE HELT SJUKT!!!!!
45 jävla kronor för en jävla liten deo. jag vet att n tycker jag är snål men va faaaaaan.

i lördags var jag ju i norrköping med mamma, amanda och vincent.
hitta ett par aaaaaaaaaaaaaas snygga nikita byxor på rea men inte fan fanns det min storlek.
exakt sånna byxor jag vill ha, exakt. tänkte köpa dom ändå ett tag bara för att dom va så jävla snygga.
var förbannad hela dagen. ahhhhh.



nä. ska kolla på csi nu.
god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0