kiss i sängen

nu är en jävla fattiggris tills på torsdag :/
har 43 kronor kvar och mitt busskort gick ut idag. hoppsan.

ska sova snart, om jag kan.

idag har jag gjort det vanliga, jobbat. sen när jag kom hem trodde jag att jag hade tvättid men näää.
hade visst bokat förra tisdagen. jävla skit. nu har jag massa tvätt.
sen blev jag trött på hur det såg ut här hemma så när mamma kom så möblera vi om :)
jättfint blev det. trodde aldrig att man skulle kunna ha det på något annat sätt men visst vettu.
sen ska jag köpa en fin matta och nya gardiner och lite småsaker. perfekt.

efter vi va klara så ringde johanna och ville låna pengar till mat.
rik (eller inte) och snäll som man är så löste vi ju det ganska snabbt. förbi donken såklart :)
åkte hem till dom och käka lite sen vid elva gick jag hemmåt. 

imorn ska jag och johanna ut och gå lite. ska bli skönt. 
sen vet man aldrig vad som händer. 

måste kolla på shark.
god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0