its raining man!

regn, regn och åte regn. tur att man bor på åttonde våningen så man inte drunknar när det blir översvämning.

kom hem för en liten stund sen. har vart hos johanna hela helgen för emil har vart i göteborg och hon ville inte sova själv. i fredags chilla vi som fan, kollade på film och greja. jag somna som en gris ganska tidigt eftersom jag jobbat 11-20 . igår blev det andra bullar. eller dagen började jävligt slappt och hade ingen aning om vad vi skulle göra. 
sen kom vi på att det skulle va fest på rivoli. vi åkte och köpte lite öl se kom madde, niklas, ronja och becka till oss. 
vid tio åkte jag och johanna in till linköping och hämtade hennes pappa och skjussa hem honom till ulrika. 
kom tillbaka till motala vid halv ett. 

sen kom vi på att madde hade nycklarna hem till johanna och våra öl vr kavr där inne. då kom iden att ta balkonvägen. 
ahhh, fy fan. johanna har träningvärk i magen idag för ho skrattade så mycket och jag har träningsvärk i armarna för fick lyfta henne. sen tog vi en cykel som hon fick stå på men det gick ju inte så myket bätte. efter mycket om och men så fick vi tag på ölen. precis när vi va klara så ringer madde oc säger att dom är påväg med nyklarna.
skitsamma. sen åkte vi till rivoli iallafall. där blev det massa öl och massa dans. var liveband så det var lite festligt.
alla dansa så svätten skvätte.

sen börjae klockan visa fyra och johanna och jag skulle traska hem, då började vi bråka. hahaha. fy fan. johanna är den mest envisaste människan på denna jord och hon ska alltid ha rätt. men jag gav mig inte för fem öre. för jag visste att hon hade fel. och jag blev så arg på henne. sen kom blomberg och alla och då åkte vi med dom en svng och då satt vi med i bilne och bara skrek på varann. jag fick fan alsrig säga my side of the story. fören vi kom hem sju på morgonen och satt på hennes balkong och gapa. då bad jag henne att hålla käften och lyssna på mig för en gångs skull. hahah. men jag hade ju såklart fel (enligt henne) . men jag vet att jag inte har det. haha. men det finns ju inget som kan komma emellan oss två :D

imorn börjar jag nio. träligt på en måndag.
lånade en fiilm av emil och joahhan men skiter nog i den. måste försöka spva snart så an kommer upp imorn.
får koll på den imron. för d¨ska jag va hemma tänkte jag . har inte vart hemma på jätte länge.
har vart hos e&m helva veckan typ. nää nu kan jag inte stava längre.

god natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0