hemmakväll

ikväll är det jag och godispåsen :)




ska bli ganska skönt och va hemma ikväll. gick förbi östenssons påvägen hem och köpte mig lite gottigott.
dom hade ju sänkt (stavas det så?) priset till 5 kr/kg .. göööött!
gick föbi jc också, var bra tvungen. hitta ett pa assnygga byxor, vill haaa. men dom kosta 1600 och känner inte att jag vill lägga ut dom pengarna. men man vet ju aldrig med mig :O

ikväll är dey startsky&hutch. den ska jag kolla på. men innan ska jag kolla på filmen jag låna av e&j.
men innan det ska jag gå och sola och innan det ska jag vänta tills mamma ringer.
jag kanske skulle hinna duscha också?


imorn ska jag tvätta. tjohoooo

föresten så sa våran diskare att jag behövde banta i fredags.
jag tror hela ikano huset hörde när jag vråla, EXCUSE MEEEEEEEE!!!!
vilket jävla as. du är sparkad.

nää. nu måste jag gå om jag ska hinna med nått.


jag bjuder på en het bild på tjockismig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0