freitag

sitter i sängen och ska ta mig i kragen och äta lite innan jag drar mig till johanna och emil.
blir lugnt ikväll. sparar mig tills imorn :D .

jag fryser. tror det är dags att sätta på elementen snart.
skulle va skönt och hoppa ner i ett varmt bad. men jag orkar inte.
ska ta hem vinterjackan från mamma och pappa snart. brrrrrrr.

nu har jag tagit mig i kragen och börjat plugga körkort igen.
jag är väl den ända 21 åringen som inte har körkort. var taggat som fan ett tag men sen sket sig allt.
hade jag klarat den där jävla teorin för ett år sedan så hade jag säkert haft det nu. men jag har ju inte dött än. 
det går ju bussar.  men nu jävlar.


måste äta nått nu.

bye bye


Kommentarer
Postat av: ATTLIGGA

tack, hoppas du tittar in igen någon gång :)

2008-09-13 @ 10:51:59
URL: http://attligga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0