danny mccoy

sitter och dräglar till las vegas. danny är ju så jävla het. damn!


annars lagar jag lite mat för en gångs skulle. får bli lax idag :) .
det var längesen. packa ihop en matlåda på jobbet för att ta med mig hem men
den glömde jag ju såklart.
idag kom det massa paroelever på jobbet. skönt på mornarna men jobbigt på eftermiddagarna.
finns ju inget för dom och göra. men men. man slipper ju skitgöran :P

i lördags var det som sagt lite kalas hos maria. det var trevligt.
bara det att alex och jag hoppa på alkoholen lite för tidigt så den tog slut alldeles för tidigt.
det var bara att gå på rödvinet, uäck.
sen drog vi till platå. jag drog bara dit för att vi fick gå in gratis. platå är för tråkiga människor.
jag och alex drog till platens. det var det roligare :)

sen vandra vi hemmåt. jag slogs med en batongpelare och skada min tumme (ALEX, JAG HAR SKIT ONT!)
dom sista metrarna tog vi taxi. var ju för fan svinkallt. jag ville ha efterfest men det vlille inte alex :D
dagen efter var jag bara glad att det inte blec någon efterfest.

strax innan ett vandra jag ner mot station. kändes som det tog en jävla timme.
tog tåget till amanda och där blev det lite fika, morar kom dit och skulle gratta mig och mandis.
fick 1500 kr. passar perfekt i plånboken :D


när jag har ätit ska jag hoppa i plurret. sköööönt :D

nu ska jag kolla maten.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0