hej! sa petronella

usch vilket ligga-hemma-i-sängen-och-jag-vill-aldrig-mer-gå-upp väder det är :(
men eftersom jag ska på bio ikväll å måste jag gå upp, och GÅ UT!!

helgen har vart lugn. ganska skönt men ändå ganska tråkigt att inte fått göra något när man äntligen är ledig.
i fredags jobbade jag till åtta så när jag kom hem var jag näst intill redan död.
i lördags följde jag med mamma och pappa till ikea och handla lite smått och gott, typ nya gardiner :)
sen följde dom med hem hit och sen kom amanda vincent och mormor.
jag bjöd på en smaskig kycklinggryta med curry :P . amanda och vincent stannade kvar till tio sen åkte dom hem.

idag vill jag inte stanna hemma en sekund. så tråkigt och va själv.
egentligen vill jag bara åka iväg. långt bort. iväg från allt det här. bli lycklig igen, tror inte jag är det längre.
jag är verkligen ingen människa som kan leva med ensamheten. jag hatar och va ensam.
men när man minst anar det kanske man blir lycklig igen.

vilket jävla depp. måste duscha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0