dra in magen

mhm jaha, då var det tisdag. fyra dagar till ledighet.
jobbar på lördag, angelicas släkt skulle komma så jag lova att jag kunde hoppa in.
man måste ju ställa upp ibland :P

när jag kom hem från jobbat idag så blev det en timmes promenad vid kanalen med jennan.
det var sjukt skönt. ska verkligen försöka och börja gå några gånger i veckan.

när jag kom hem hoppa jag i plurret :) skönt som tusan.

på torsdag ska jag till emma. ska sova där :)
kommer nog bli jättemysigt :P

på fredag ska jag och jennan leka och på lördag har mikaela födelsedagsfest. tjohooo.
äntligen har man lite och göra.


imorn kommer mamma hit en stund. vi skulle äta något gott.
sen ska jag till johanna och lämna lite pengar.
blir det inte för sent så tar jag mig nog en promenix imorn med. 

nää. nu ska jag äta gårdagens chips så jag har något att gå bort imorn.

adios

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0