uppskattning uppskattas

jaha mhm.
jag är hungriiiiiig. vill ha en kebabrulle :) . uschaaaan va gott :)

helgen då. i fredags jobbad jag till åtta. träffade flickorna en liten stund sen åkte jag hem.
karlsson kom till mig full, hungrig och trött så han fick låna min säng och mitt matbord.
snäll jag är :) . jag lämnade honom och träffade johanna och alla på stan.
det var lugnt som fan. jag va astrött.

lördagen var en ganska lång dag. johanna ringde och väkte mig vid nio sen
kom hon och hämtade mig och vi åkte hem till hennes mamma och tog det lugnt.
senare åkte vi hem till emil för att packa alla johannas grejer. mycket skit den bruden har :)

sen åkte vi hem till johannas mamma igen sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.

jag sov lite tror jag. på kvällen skulle det iallafall bli fest och vi ringde runt efter chaufför.

nähä då. johanna, som va mest värd att få ta ett par öl, fick köra.

efter mycket om och men kom vi dit vi skulle. skittråkigt.

kom hem vid halv tre..

i söndags sov jag till halv ett. det var ett tag sen man sov så länge så det var skönt.
johanna ringde och berättade lite roliga saker :D . slutade med att vi åkte till emma och hälsade på :)
mohahaha. kom hem vid halv tolv typ..

nästa helg skulle emil och johanna egentligen haft inflyttningsfest men så jävla smart som jag är
sa jag till johanna att hon skulle ha utflyttningsfest istället. skulle va kul men nu blir det ju inte så.
ska röja i ljungsbro hela jävla helgen för hela jävla slanten. ska bli riktigt kul att få komma iväg från hålan lite :D
och festa med lite nya människor :P . wihuuu.

idag var jobbet skit. det var en sån dag jag bara ville säga upp mig.
känns om man aldrig uppskattas för vad man gör. alltid är det något att klaga på.
på ett helt jävla år har jag nog aldrig fått höra något positivt för det man gör.



nä, fy fan va mycket jag skrivit.
hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0