torsdag

nu är det lov och allt, och det märks på jobbet om inte annat.
det har vart helg hela veckan. fy fan! skönt att det är slut snart.
bara morgondagen kvar, och den kommer nog bli lång :(
jobbar till åtta sen åker jag till emma :) . vi skulle ner till hennes bror och dricka lite vin. mysigt :)

idag var affärerna öppet till tio här i motala. e-type och agnes sjöng på torget.
svängde förbi gina när jag kom från bussen. hade hittat ett par snygga byxor där men
fy fan va folk det va. gick in och glodde lite på dom sen palla jag inte mer.
får bli en annan gång för byxor är något som jag verkligen behöver.
har ju för fan aldrig tid att åka in till stan och handla nått. är bara jobb, jobb och jobb.


förra helgen blev det lite fest hos emma.
karlsson, linus och macke kom också och senare åkte vi in till stan.
det sög. platens spela skitmusik och emmas mobil blev snodd på plaza! (fråga mig inte vad vi gjorde där)
det blev taxi tillbaka.

i lördags var det bara att börja om igen. satt hos emmas mamma och drack sen drog vi in till motala.
gick till hugo eftersom kön till harrys var enorm och vi antog att det skulle bli trångt när vi väl kom in.
på hugo drack vi shot och röjde :) , som vanligt.

gjorde av med tvåtusen i helgen :( . jag mår lite skit faktiskt.

nu på lördag är det halloweenfest på rivoli :) kommer nog bli riktigt roligt :P


förövrigt så är det skit väder ute. bläää.

prata med pappa nyss, innan vi la på så sa han;
- matilda
- jaaa
- jag älskar dig

jag älskar dig med pappaaaaa


idag såg jag min drömkille på jobbet. han var där med sin flickvän såklart.
vandra omkring lite där han satt. det luktade gott :D
haha. börjar bli lite knäpp tror jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0