min man har anlänt

ahhh, jag är så jävla hungrig!!
ska lyxa till det för att det är fredag och klämma i mig en fet jävla pizza. ska bara hitta någon som vill hålla
mig sällskap. johanna och emil skulle höra av sig sen.

ikväll skulle ju jag lekt med jennan men hon ligger hemma med feber, SMITTA MIG!
skulle va skönt och va sjuk ett par dagar och bara ligga i sängen och kolla på teve :)

imorn jobbar jag då. 10-17.30 . har glömt bort vad de är vi göra på helgerna.

förövrigt har johannas leggins försvunnit i min lägenhet.
någon som har sett dom? svarta?
fattar inte hur dom bara ahr försvunnit. blir galen!
ska kolla igenom garderoben en gång till.

imorn missar jag sverige-portugal matchen. ahhhhhhh!!!
undra om ronaldo vet att hans livs kärlek bor här. han är typ 25 mil ifrån mig.
sista minuten till sthlm kanske?
jag hejar garanterat på portugal.

nää. måste hitta dom där jävla legginsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0