torsdag

sitter i sängen och kollar på charterfeber. hilde är ju bäst. haha. vill också åka utomlands :(

idag är jag jävligt trött. johanna sov här inatt så jag somna inte fören vid två eller nått.
segt som fan imorse. ska FÖRSÖKA somna lite tidigare än vanligt men jag vet att det inte kommer bli så ändå.
jobbet idag har vart som vanligt. mådde lite dåligt på eftermiddagen men det var ju bara att ta en värktablett och se glad ut. käns som man aldrig kommer bli frisk. penicilinet jag köpte värkar ju värdelöst!

imorn jobbar jag  11-20. alltid lika spännande.
sen är det äntligen fredag :)

den 28 åker jag och alex till norge. ska bli roligt faktiskt :)
riktigt roligt vore det ifall man fick ett jobb också.

ska kolla på efterlyst nu.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0