torsdag

första dagen på jobbet efter fem dagars ledighet.
kändes skönt med ändå inte. kände direkt att jag inte är riktigt frisk än.
men det är bara att kämpa på.

imorn är det fredag :) . jobbar till åtta sen åker jag till emma. blir lugnt.
på lördag åker vi in till stan ganska skapligt. handla lite skit :)
sen åker vi hem till mig och ser vad kvällen erbjuder.
nästa helg blir det röj iallafall :P


idag fick min älskade vän johanna reda på att hon har en tumör i levern :(
böhööö, tycker så synd om dig gumman. allt händer dig på en gång.
önskar jag kunde va hos dig och hålla om dig.
finns vid din sida vad som än händer.


ladda hem lynyrd skynyrd - tuesdays gone

as bra


idag fick jag mina bantningspiller.
larvigt, jag vet,men va fan. det var billigt och jag vill ju bara prova om det funkar :P
tänk om jag blir värsta slim :) wohooo


nää. ska glo på teve



älskar dig honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0