lördag

det är just det här jag velat göra länge.
ligga i sängen, teven är på, datorn är på, musiken är på och jag kan somna om hur mycket jag vill.
det tråkiga är att jag är bakis :(

åkte som sagt till emma efter jobbet sen drog vi ner till charlie där vi började dricka lite.
sen blev emma och jag rastlösa så vi fixa skjuss till motala. thanx negro :P
kom in vid tolv typ och då åkte vi till parken, det var bara två timmar kvar så vi slapp betala inträde.
annars hade jag aldrig gått in. var knökat med folk där. träffa lite gamla godingar :)

idag har man lite minnesluckor. och det konstiga är att jag inte drack så mycket.
men men. kände mig full efter tre glas vin. haha, vad fan händer?
men jag hade kul, det vet jag :)


ikväll blir det öööölhäveri. vet inte om jag ska till rivoli än.
skulle va kul och bara gå dit en stund och hälsa på allt folk.
men jag får se. emma ska iallafall stanna här så vi två hittar
ALLTID på något skoj :)


jag är hungrig som fan. ska laga min köttfärs sen när emma kommit tillbaka :)
får väl ta en macka så länge.

va och köpte mina byxor på gina förut :)
hittade ett par på hm också men jag väntar lite tills jag åkt in till lkpg och kollat.
här finns ju inte ett skit!

mamma och pappa kommer sen med. då ska dom få en puss av mig :)
och jag ska ha öl av pappa. kanske skulle bjuda på lite färs :P


nää. ska kolla klart på polisskolan. ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0