vattenkopper

är barnvakt. vincent har vattenkopper. stackarn.
men han beter sig som vanligt.
amanda skickade upp mig vid halv åtta sen har vi bara legat
i soffan och kollat på robotar och nu kollar vi på pippi för andra gången.
jag har ju såklart sovit :)

jobbar 16-20 idag. mindre roligt.
det nya schemat är väl inget och hurra över.
har bytt helger nu och det är ju bajs för det är massa saker som jag
planerade på dom helgerna innan jag bytte. men det ska jag lösa.

och sen hoppas jag verkligen att johanna och jag får det jobbet vi ska
söka till lite senare i sommar. skulle va så jävla gött :)


tiden går ju så fort. om en månad flyttar jag :) eller nästan.
måste börja se över vad det är för grejer jag har och inte har.
och tvätta kläder och påslakan och sånt.
ska bli så himla kul. johanna och jag har bestämt att en kväll så ska vi
bubbla i mitt badkar och dricka öl :) bara hon och jag.
det kallas kärlek :D . och första kvällen ska jag bjuda på middag.


i tisdags floata jag och johanna. om ni vet vad det är!?
rätt gött var det. det ska jag göra igen.



tänker på dig ibland, på oss.
jag saknar dig. jag tror nog inte jag kan leva utan dig.
men jag kan inte leva med dig heller. inte just nu.
fy fan för att det måste bli såhär. såra dig är det värsta jag vet.
du vet att jag älskar dig.



nää. måste ut med lillkillen nu. sen ska jag laga korvstroganoff.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0