kräääääk

aldrig mer ska jag va såhär bakfull på jobbet. fy fan säger jag bara.
såhär dåligt har jag inte mått på länge. somna vid sex i morse och gick upp åtta :/ kunde lika gärna vart vaken.
blev ju bara astrött när man somnat och sen ska upp lika fort igen.
men vi hade ju roligt :)


nu väntar jag på att klockan ska bli läggdags. ska bli så jävla skönt att sova :)


måste duscha med, men jag skiter nog fan i det. som vanligt.
kan duscha imorn eller nått. eller varför inte på tisdag. då är jag ju ledig.


ne. ska ner och glo på teve.
hej o hå


Kommentarer
Postat av: Julie

Haha ja sådär bakfull är ingen hit direkt, hoppas du vaknar på topp imon i alla fall!

2008-05-01 @ 19:22:48
URL: http://juuliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0