full rulle

var nästan bestämt att jag skulle tagit mig ett tupplur när jag kom hem från jobbet.
men så blev inte fallet. lagade mat och sen har jag suttit här hela kvällen.
ladda hem lite music och dansat lite :P och nu är det egentligen dags att gå och lägga sig men näääää,
jag är pigg som satan!

har förövrigt ångest över vad jag ska ha på mig i helgen. eller imorn och på lördag vet jag nästan
men vad har man på sig på ett dop? har aldrig vart på dop förut. men jag slänger på mig nått som jag tror ser bra ut :O .

idag fyller emish år :D . GRATTIS!! och imorn blir det kalas, vare sig han vill eller inte :P
på lördag ska jag och johanna ligga ute och sola, eller varför inte ta sig ner till varamon och lägga sig där :)
skulle va gött. på kvällen skulle några brudar ha gårdsfest (tror inte jag och johanna är bjudna, men det skiter ju vi i!) .


på söndag ska lilla oliver döpas. så gulligt. har som sagt aldrig vart på dop men det ska nog bli trevligt :D



fy fan vad jag hatar och jobba när det är sånt här väder. då önskar man att man kunde gå i skolan igen
och skolka och va hemma och sola istället. känns som jag kommer va blekast av alla i sommar :/
tur att det finns solarium. 




nä. måste packa min stora resväska som jag måste bära omkring på i helgen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0