cruising i en helt annan del av köping

helgen tog slut med stora steg. men grejer hände det =)
i fredags blev det lite kalas utanför emil och johanna. satt på gräsmattan ocg drack öl och hade det bara almänt trevligt. på lördagen tog vi takeaway från donken och satte oss vid vattnet och käka lite mat.
sen åkte vi till varamon och tig oss en promenad. sen satte vi oss på sjövik och drack lite öl =)
lite senare åkte vi till vadstena och spela lite äventyrsgolf. jag kom tvåa =)
på kvällen blev vi uttråkade och vid elva besätmde vi oss för att åka till köping där det var cruising =P

och i söndags var jag och kollade på när lilla oliver döpdes =)
söt som tusan i klänning =P

imorn är det jobb sen är jag ledig torsdag fredag. nytt schema på gång.
jobbar dock helg men den kan gå fort när man är ledig fredag.


aja. ska kolla på ugly betty nu.
jalla bye

jag bjuder på lite pics.

image125

image126

image127

image128

image129

image130

image131image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0