varje dag föds en ny raggare. använd kondom

varför i helvete ska det vara meningen att skriva ett inlägg på 30000000000 ord och sen när man trycker på den knappen där det står SPARA & PUBLICERA så loggas man ut och hela skiten försvinner?
vill någon förklara? själv förstår jag ingenting.


image109


någon låt som går på repeat just nu är t-pain feat akon - u got me
skön jävel.

jaha. helgen då.
fredags efter jobbet var jag trött. micke kom hit och vi kollade på mr & mrs smith, mot hans vilja och det var han som somna. inte jag. sen blev det mys :)

i lördags var det ju planerat att jag skulle gå ut med majija och alex men så blev inte fallet.
det blir ju fler tillfällen :)

åkte in till linköping med mamma amanda och vincent på eftermiddagen. kollade läget lite.
vid sex kom emil och johanna och hämtade mig sen åkte vi hem till macke och staaf och böjade kröka lite.
det var segt som faaaan. efter två öl och några  timmar mådde jag skit så då drog vi in mot centrum ni vet :P
åkte till donken och jag köpte en cheese och fick då ett godkänande av magen att börja dricka igen.
sen var det segt och lite tråkigt ett tag. senare åkte vi till världens tråkigaste fest i vadstena.
sen var klockan halv tre och då åkte vi in till linköping. påvägen dit blev det röj.
alkoholen hade äntligen kommit ifatt. :)
väl där gjorde vi inte ett skit. hoppade lite på macke och lurade honom att vi var i sthlm.
(han hade däckat för längesen) . sen åkte vi till max och där skrattade jag så mycket att jag tjöt. 
det var roligt. sen åkte vi hem. somnade vid halv sex.

sov till och från fram till tre. skönt. sen blev det film för hela slanten.
jag orkade inte åka hem.

idag har det vart jobb då. har inte känt mig som världens fräshaste men vem bryr sig?
hände en ganska tråkig grej framåt eftermiddagen och jag var så jävla dum.
måste be om ursäkt. är så jävla dålig på att prata med ledsna männsikor.
säger bara helt fel saker. sorry.

nu har jag båda bajsat och duschat så nu är jag genast fräsh igen. nästan lite créme fraiche.


på ondags ska jag va barnvakt :) . amanda jobbar natt.
wiihuuu


nä. ska ner och kolla på teve. ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0