personalfest =D

fy fan vad trött jag är. somna i soffan en liten stund förut och det var det bästa som hänt idag.
skulle kunna gå och lägga mig nu men jag väntar ett litet tag till.

jobber idag var som vanligt. bossen kom och hälsade på och då kunde vi prata om lite saker som hänt.
hoppas allt löser sig nu bara. tråkigt att det ska va såhär.
efter jobbet sprang jag bort i tre och skulle hämta min mobil. vet inte om det som gått sönder inte gått och laga för jag ficken helt ny telefon. det gillar jag =) . men för att få hämta ut telefonen var jag tvungen att bjuda på mat nästa gång =P . haha. kanske kan gå att sänka priset lite om jag står i kassan. men det gör jag ju nu för tiden.
 
den 29 mars är det personalfest igen. först skulle vi va på magnolia sen hade dom bokad bord på platå =P
det kommer nog bli riktigt roligt. gratis är gött =D . det märktes ju förra gången.


imorrn är det fredag. ska leka med micke då =)
och på lördag blir det röj. vad ska jag ha på mig?



nä. ska ner till mamma och kolla på antikrundan. 


have a nice bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0