munspel

jahopp. då sitter man här själv i mantorp och vet inte vad man ska göra.
ska hämta vincent på dagis vid fyra så att åka härifrån käns inte som någon stor idé.
nu skulle ju ett körkort sitta bra till =)

nu snöar det igen. usch. tur att det är plusgrader ute iallafall. kanska skiten försvinner snart.
det värsta är ju att det blir blask.

igår var det luuungt på jobbet. så jävla skönt. på kvällen var det också skapligt.
i helgen vill jag inte ens veta. man borde ju tycka att folket ska va hemma med sina familjer under påsken.
käka mat och lite så. men nää då. vi åker till ikano och käkar på chili istället.
döööööööööööö!

tänkte om jag skulle börja med maten. vincent kommer va vrålhungrig när han kommer hem sen och jag tänkte göra kyckling och det tar ju sin lilla tid. men vi får se.


igår kväll kom vincent ner och upptäckte att jag var här. glad som tusan.
sen gick vi och la oss vid halv ett kanske. jag var skittrött.
somnar och sen upptäcker jag att lampan i vincent rum tänds. så stor han där med värsta flinet och vill leka!
vet inte vad klockan va direkt. jimmy kom in och hämta honom se var det bara att försöka sova igen.
nä, då kommer han in igen. TILLLA!!

imorse kommer han också in, klockan måste vart sju eller nått.
men då lägger han sig brevid mig i sängen och ska också sova.
sen kommer jimmy och hämtar honom. dröjer väl några minutr sen kommer han in igen.
men då har han hittat sitt munspel och lägger sig brevid mig och spelar i det.
gaaaaaah. det här upprepas ett par gånger men tillslut blev jag väl tråkig och då drog han mig i håret istället. (ungen har hårfetish)


aja. ska kolla på han snubben som tycker om krokodiler. och är jävligt död btw.

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte du om att bli dragen i håret ;)

2008-03-24 @ 15:41:56
URL: http://karrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0