jävla skiiiiiit

allt var frid och fröjd tills jag satte på min "nya" mobil och upptäckte att jag glömt och kopiera över numrena till simkortet. gaaaaaahh. sånt här kan jag börja tjuta över =P
thank god att jag har ett bra sifferminne och kunde dom flesta personers mobilnummer i huvudet.
annars har man ju hitta.se

micke skulle komma snart. jaf kommer förmodligen va skittråkig ochsomna i soffan snart,
ikväll är det mr & mrs smith =) . är det bara jag som tycker den är bra?


idag var jag back in school. kändes för jääävla konstigt att kliva in där igen.
och lärarna blev glada att se mig (konstigt nog)
hämtade bilderna på jessika. vet egentlgen inte varför för jag vet inte vart jag ska ha dom.


nä. måste pröva lite oufits tills imorrn. vill ju inte se ut som en påse skit! (som jag förmodligen kommer göra ändå)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0