jag har också vart fjortis, typ


hittade några gamla bilder på mig när jag var så jävla cooooool =P

         

dock vilja inte kalla mig en riktig fjortis. även fast jag hade buffalo skor i åttan och visade stringet ibland =P
fast det där med buffalo kanske pågick i någon månad. (det är fan pinsamt så jag måste tillägga att det inte pågick länge) men vad jag saknar dom här tiderna ibland. högstadiet var kul som fan. ibland vill jag backa tillbaka tiden.
haha. när man hängde i entrén med alla andra coolingar. undra vad folk tyckte om oss?
vi var ju liksom tuffast på hälla. hahahaha. alla vattenkrig och när vi förstörde palmen.
skadestånd på 500:- . mitt försvar; "jag gjorde skolan en tjänst"
så ska vi ju inte glömma att det var fett coolt att åka epa med. wihuuuu.
när man hängde på uh och spela sjuan och rökte som fan. när man ville leva så hela sitt liv. och dom man umgicks med fick aldrig försvinna.
hahaha. fanns liksom inget bättre.

men jag kommer ju dö som en cooling =P , så är det ju bara. haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha så jävla kul! Jag fick tillbaka blickar på UH nu. Men va fasen vi hade ju kul då knappt några beskymer. Som nu med jobb och skit då hade man det bra.

2008-03-12 @ 16:29:26
Postat av: Karro

Kontakter genom jobbet faktiskt :) Ibland är det fett nice att vara städkärring :D

2008-03-12 @ 20:21:18
URL: http://karrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0