its my way, or the highway

då sitter man här redo att fara iväg. bussen går tio i sju.
ska möta upp angelica så ska vi två dra en pizza sålänge. känner att det är bra att äta något innan man börjar dricka. hoppas kvällen blir rolig, men det tror jag nog.
det ända tråkiga är att jag måste åka hem med halv två bussen inatt =/ 
men om jag känner mig rätt så kommer jag förmodligen "missa" den och jag får sova på en parkbänk.
fast det vore inte så jävla roligt.

igår åkte jag till johanna och emil. där slappa vi lite.
jamie kom så vi var barnvakt. sen tog jag halv två bussen till micke.
kom hem därifrån vid två kanske.


jävla regn.



vet inte vad jag ska skriva.
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0