igår var iallafall inte jag fullast.

otroligt va! måste nog vart maria tror jag? =P

ja som sagt. igår var det platens med maria, alex, lina och marlene.
det var roligt. som vanligt med bruwdarna =D
och igår var det lite folk ute med.

dock var det inte lika roligt att åka till jobbet imorse. började nio.
var trött som fan. sen fick jag asont i magen och jag höll på att dö.
men det gjorde jag som tur va inte. gick och tog en chokladboll och drack lite cola så blev det finnemang.
sen att det kommer helt störda männsikor till mitt jobb och är helt dumma i huvudet gör mig bara glad.


och min mobil har gått sönder. IGEN! jag orkar inte mer.
vill inte ha den där mobilen längre. har haft den i två veckor.


på lördag är det personalfest. det kommer nog bli roligt.
skulle samlas hos daniel först sen skulle vi till magnolia och sen platens.
kul att alla jobbar söndag utom jag. undra vem som blir fullast? =P

nä. ska ner och glo på teve och dricka vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0