förklaring sökes?

min hjärna stanna kvar i sängen idag för jag vet inte vad jag ska skriva?

idga skulle jag behöva åka in till ikano och hämta min mobil och gå till systemet.
men det får jag väl fixa imorrn om inte annat. skulle väl regna idag?
då går jag inte en cm utanför dörren.

i onsdags var det utgång med bruwdarna =D
lite förkrök hos lina och sen taxin i till stan.
stan var tom och hade jag pruttat hade det ekat i hela linköping.
det blev en sväng ner till platens. där träffade vi till en början en trevlig person men som tillslutet blev en jävla idiot.
men skit i honom. vi röjde som fan. jag blev tydilgen väldigt full? och så bjöd jag.
när jag lina och alex kom hem skratta vi jättemycket. det var kul.
och jag mådde skit (som vanligt) och skulle grogga på linas bröstmjölk.

dagen efter mådde jag som sagt skit, men det var det värt =)
sen jobbade jag 16-20

min skärm är konstig, den blinkar =/


igår kväll fick jag oväntat samtal från majjia, tror jag? fick ingen presentation =)
men det blir röj på blue heaven på lördag. yeah!
saknar mina tjejer ibland =)


nu fick alla mina fem läsare nått att läsa ändå. nu blir ni glada va? =)

har inte tid med det här längre.


kom och tänka på en grej. hur fan ser jag ut när jag gör en maggieee?
jag måste ju se så jävla dum ut när jag står där. hahaha. så jävla kul!

nää. hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0