flytta hemifrån?

jag fick helt plötsligt ett ryck att jag vill flytta hemifrån så den här dagen har bland annat gått åt att leta lägenheter.
inte fan hittar jag nått men ska försöka liten till. ska höra med lite närstående om hjälp med.
mamma och jag har pratat lite om det och skulle man behöva köpa nått så skulle dom hjälpa till.
blev lite snack om vart man skulle flytta med. motala är ju där jag är och där har jag dom jag oftast umgås med, men linköping känns mer rätt. man jobbar där och det är där liten av släkten finns och så har man ju vänner som man då skulle komma närmare än man är nu. det finns mer möjligheter känns det som.

sen hade ju jag bestämt att jag inte skulle flytta förrän jag fått kökort men det skiter jag i.
kommer ju närmare körskolan isf. palla.


har vart barnavakt med mamma idag. amanda skulle komma hem snart.
vi har väl inte gjort allt för mycket. vincent har kollat på blixten och bärgarn. IGEN!
sen somna han rätt skapligt.

imorrn jobbar jag 9 -16 . sen ska jag hämta min mobil =)


nu ska jag kolla på fråga olle.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0