favorit i repris

äntligen är dom här fem dagarna med jobb klara och nu är man ledig i två dagar =D
ska bli skönt.

i lördags var det astråkigt på jobbet. var jättelite folk och det fanns knappt ingeting och göra.
igår rullade det på i lagom takt och idag var det ganska mycket.
men hellre det så tiden går fort.

skulle åkt till micke idag egentligen men mamma eller pappa ville inte skjutsa mig. =(
men men. vi skulle ses imorrn istället.
och imorrn måste jagåka in till stan och hitta nått att ha på mig tills på onsdag, och så måste jag till systemet med.
på onsdag blir det som sagt favorit i repris =D . utågng med brudarna.
lite förkrök hos majija sen blir det platens =D
man får hoppas ett det är lite emr folk än sist. men vi hade ju kul ändå.

börjar nio på torsdag sen =/ mindre roligt. men man har ju klarat det förut så varför inte den här gången!


nää. jag måste duscha. skulle gjort det för typ en timme sen men så fasna jag här.
jag hatar och duscha.


hejjråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0