varamon is the shit

helgen är över. så jävla tråkigt. jobbar imorn sen är jag ledig till fredag. skööön vecka om inte annat.
tog ledigt på torsdag eftersom det är student dags här i motala. det måste man ju se.

i fredags drog jag och johanna till varamon en stund sen åkte vi och hämta öl.
sen drog vi till bona och åkte såndär ring efter en båt. jag och johanna låg och glassa på bryggan och drack öl medans grabbarna åkte båt =) sen drog vi till linköping. missa ju takida men jag dör ju inte för det.
där va vi inte så länge. var inte speciellt roligt, var bättre förra året. sen åkte vi omkring och härja.
kom väl hem vid fyra eller nått.

igår blev det badprovning lite överallt. åkte först till varamon, sen till den blå lagunen i skänninge, sen vätterviksbadet (där jag bland annat gjorde en pappa kåt, haha) sen åkte vi hem igen. kvällne blev lugn. jag och emil drack lite öl och chilla nere vid varamon. senare åkte vi till magget men där var det inte speciellt kul. kom la hem vid två tror jag.

idag har va pressat hela dagen =) . har vart så jävla skönt så nu är man brun igen =P
kom precis hem. johanna (kitchen bitch) lagar mat. det är ju aldrig fel.
ikväll skulle vigert komma hit med så skulle det blir lite film. det är ju trots allt söndag.


nää. ska gå och hjälpa johanna lite. som inneboende måste man hjälpa till ibland.
eftersom hon inte har en riktig man som gör det =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0