så var det det där med rubrik

såg ni outsiders eller? sjuka jävla männiksor då!! hur i helvete kan man leva sådär!!

kort vecka igen. jobba idag sen jobbar jag bara torsdag. sköönt.
imorn ska jag och syrran till ikea och köpa saker till min lägenhet =)
ska bli skitkul. längtar så sjukt jävla mycket.
 
på torsdag efter jobbet kommer johanna och emil och hämtar mig se drar vi mot midsommarfirandet.
vet ju inte vart vi ska än men nu blir det troligtvis öland. vi får se var bensinen tar oss =P
och vart alla andra ska.

helgen var lugn. i fredags efter jobbet åkte jag till johanna och alla och drack lite öl och hade lite trevligt.
sen åkte vi in till linköping och kollade på alla glada studenter. vill med ta studenten igen. kul jul.
vid tre tiden blev det max sen åkte jag hem. i lördags var jag hemma hela dagen.
mådde typ skit och ville bara ligga i sängen och tjuta. alla har vi våra dagar.
var hos syrran en stund och kolla när dom hade rivit verandan.blev jättefint.
sen åkte mamma och jag hem och vid halv åtta gick jag och la mig. det var skönt.


nää. nu ska jag dricka te och kolla på nyheterna. är jag inte vuxen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0