skippar ölen

man förstår egentligen inte hur mycket skit man har förren man börjar dra fram allt.
fy fan säger jag bara. sen är ju jag världens samlare. kan inte slänga någonting.
men dagen har vart rätt rolig ändå. hittat massa bilder och gamla böcker
med massa uppskrivna sms i. hade helt glömt bort den.
dom flesta är ju från micke och det är fan lustigt att jag inte suttit och tjutigt medans jag läst allt. 
men icke. det var bara kul. helt sjukt att han funnits så många år. och nu är han bara borta. 
läste lite ur mina gamla dagböcker med men det var ju bara pinsamt. det är ju tur att man har
åldern och skylla på :P


skiter i motala. kände att det här tog längre tid än vad jag trodde. och det är min ända lediga dag fram till tisdag.
då har jag verkligen inte tid och va hemma och packa ner. då ska jag packa upp.


ikväll blir det fredagsmat med mamma och pappa. jag bestämde och det blev kyckling, pommes och bea-sås.
fy fan vad gott. det var inte igår man åt det :)


nä. ska väl fortsätta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0