midsommar

jaa ni. vart ska jag börja?
jag johanna och emil kom till köpingsvik vid halv tolv på natten.
gjorde det vi skulle och väntade in dom andra nötterna. somnade vid två och vaknade fyra av att
nötterna kommer. skitfulla som vanligt. folk somnar en efter en men jag kunde inte sova.
vid åtta börjar festandet. efter åtta har jag ingen tidsuppfattning alls eftersom klockan lika gärna kunde vart två
på dagen. en öl hit och en öl dit. vi röjer som fan. dricker lite till. vi röjer lite till. jag och nenne skulle dra ner till strandbaren men vi kom aldrig så långt. jag går till den andra campingen och träffar lite gamla kompisar. där kunde jag stannat hela helgen :P . men det sket sig. dricker lite mer öl. går tillbaka till oss. dricker lite mer. massa skit händer. klockan går och det börjar regna. dricker lite till. sätter mig i bilen för att inte bli blöt och efter fjorton timmars drickande så somnar jag. låter inte så jävla kul men jag hade riktigt roligt :) . vädret var stundvis kanoners. nästan för varmt.

när man vaknar på morgonen har någon jävel förstört alla våra saker. ligger skit överallt.
stolar, bord, partytält, you name it. då åkte vi hem. var skulle vi sitta?

i lördags var det lugnt. absolut ingen var taggat att festa.


idag jobbar jag 16-20. ledig fredag sen jobbar jag helg.
ledig tisdag onsdag och då blir det bara att flytta, flytta och flytta.
jobba torsdag sen har jag semester. fy fan va skönt. åker till västerås fredag till söndag.



allt jag har är en ynklig lite bild. du kommer inte undan.
jag ska hitta dig igen.





bilder kommer när jag har tid. nu måste jag äta något.


alex, hur blev det med jönköping? haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0