rööööööj

fredagsmys.



min lilla pulla i skåningens söta cowboyhatt. sån ska jag med köpa =P


jag och emil


niklas jag och emish


jag tror det kallas kärlek


min bumbibjörn och johnny bravo =P



satt och kollade på satc maraton men mamma var tvungen och se vädret.
ser tydligen ut och bli fint på öland på fredag. gött mos.


idag har jag inte gjort ett skit. nästan. så jävla skönt.
åkte in till motala vid fem för att göra dom viktigaste ärendena innan midsommar.
systemet och en solstol. var ju absolut tvungen att köpa den med ölhållare =P


igår blev det att spendera pengar. så jävla kul att bara gå och plocka på sig så mycket grejer
och inte ha någon koll på hur mycket man handlar för. plus att allt är till mig själv.
man får verkligen mycket för pengarna på ikea. sen var det 50% i hela hemtex butiken så
där köpte jag massa saker också. kuuul. vill flytta nu. som jag nog sagt ett par gånger.


måste ner och kolla vidare.

ha en bra midsommar. vi kanske ses =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0