friday night fever

då var det fredag igen. skulle egentligen va ledig idag men jag hoppar in och jobbar kvällen åt sandra.
sen drar jag mig mot motala och till min vän johanna. dom skulle sitta hos nettan och dricka öl kväll, klart man kommer.

va och klippte mig igår. gudars skymmning. jag har inget hår kvar. men jag känner mig som en människa igen.

nästa helg är det midsommar =) . blev lite krångel ett tag för jag skulle jobbat på söndagen men det löste sig.
vet inte riktigt vart vi ska åka än men jag tror det kan bli halmstad? bara vi åker någonstans där det är massa roligt folk.
och helgen innan semestern blir det västerås. det ska bli rikitgt roligt.



snart är det flytt =D .om arton dagar exakt . tänkte jag skulle försöka va hemma några dagar och börja med packningen.
men den går nog fort. har ju inte möbler för att inreda ett hus direkt. måste till ikea och handla lite. eller ganska mycket. ska tjata med mig pappa någon dag med så vi kan kolla på en teve och dator till moi.
det behövs ju. eller har ju en teve men den är ju gammal och ful. sånt vill man inte ha.


nää. ska packa lite nödvändigt skit till helgen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0