oh shit

okey im drunk. thats becaues im have spending all to much time with my aunt.
inte så jävla säkert att det blir bra men va fan.

we ahve ben at andtres and gerds place and plades a lot of boule and our team won.
im the best. oh crap im drunk. susan och jag pratade om new orleans and my cousin
is going to get maries soon and she was säker that i wanted to be there for here.
thats my dream to be there for my family and stay there. what would i ben doing here
when i have such i opportunity to go to new orleans and se some other things.

i am the only one in my friend krest who want to go around in the wolrd ande see stuff.

abby and everyone on utila bor i new orlenas nu så va fan. jag vil bara dra.
känner inte att jag har sp jväla mycket att göra här llängre.
visst, jag har dom vännerna jag hat  men är som riftiga vänner så finn doms kvar, eller?

jag vill bara chansa så mycket jag kan i ilvet. känns inte som jag har så mycket att förlora.
eller är jag bara för feg?
 
ska ner och ta en cigg med morsan och bara umgås så mycket som jag kan med pappa
och susan. helt sjukt hut mycket känslor som kommit ut ikväll. älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0