hello again

känner att jag börjar sakna en dator så jag får väl ta mig i kragen och gå och köpa mig en.
när jag har vunnit mina hundra miljoner.

är i klockrike. kommer lite folk sen som ska käka och så. trevligt.
igår blev vi bjudna på middag hemma hos syrran.
käns så lyxigt när en riktig kock gör maten :P.

faster susan har hittat hit nu med. härlig människa.
tänker på utila när man hör henne prata :)

i lördags var jag i askersund med allt folk. det var roligt.
full som en kastrull. träffa emma-bob. saknat alla örebroare.

imorn åker pullan till ullared och kommer inte hem fören på torsdag sen åker jag iväg
med the family på fredag och är borta i en vecka :/ . kommer inte ses på jättelänge.
sen är det bara några dagar kvar sen börjar man jobba igen. fy fan.

dom ska öppna en ny butik i motala i vinter så dit ska jag söka.
skulle va asgött och få ett nytt jobb.


tänkte jag skulle lägga in lite bilder nu när jag har tid.
får bli från midsommar. alla nya bilder är kvar i kameran.

vet inte vad jag ska skriva.
























nä. nu kom folket. ska ner och dricka bäääärs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0