motala

sitter hos johanna och emil och dricker öl och firar att jag har semester :)
så jävla skönt. tänkte jag skulle passa på att skriva lite med medans jag har en dator i närheten av mig.

trivs jättebra i lägenheten och den har blivit så mysig :)
tänkte jag skulle lägga in lite bilder från mobilen men det verkar inte funka.
aja. det kommer när det kommer. känns riktigt bra iallafall.
tänkte bjuda hem tjejerna någon kväll med, skulle va mysigt.
var ju hundra år sedan :(


imorn drar vi till power big meet i västerås. ska bli riktigt kul.
hoppas man träffar massa roligt och nytt folk.



jobbade 16-20 idag. var jättelugnt. angelica och jag kunde gå vid kvart i åtta.
det är inte varje kväll man göt det. snarare halv nio.
men tiden gick fort ändå. det är skönt det.

nä. ska kolla på sex and the city. bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0