surfin usa

när folk frågar vad man ska göra när man är ledig svarar jag såklart sova.
idag sov jag till halv tolv. det har jag inte gjort sen jag var arbetslös.
men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra längre. just nu blev det tråkigt att vara ledig.
men det kanske hör till med ledighet. att inte göra ett skit.

skulle åkt in till stan med jennan och kollat lite men hon kunde inte låna någon bil.

finns egentligen en massa saker jag skulle kunna göra:
sova igen, gå ut och gå, städa, plugga körkort, tvätta, äta mat, spela super mario,
gå upp till bussen och ta en jävla buss och åka in till stan ändå, kolla på teve
osv osv.

på tal om teve ska vi få femman.

jo jag vet! ändå sen vi fick våran nya teve så har jag alltid velat spela super mario på den.
tänk vad coolt det måste va att spela på en 40 tummare istället för en pytteliten teve.
tror fan jag ska göra det. (det är inte meningen att jag ska låta som en nörd)



i fredags var det harrys btw. förkrök hos johanna och emil med massa folk.
lina och emma följde med också :)
väl på harrys röjde jag på dansgolvet. konstant i tre timmar. det gillar jag.
mamma kom och hämta mig, karlsson och emma vid halv tre.
i lördags var det inte lika roligt. var helt död (och full) på jobbet.
men det är sånt man får ta när man vill ha lite kul.


i helgen är jag iallafall ledig. vet inte om vi skulle åka till magget.
björn rosenström kommer dit. kommer va mycket folk.
vi får se


nä. ska väl ner och nörda lite då. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0