superfitta

fy fan för detta väder alltså. jag vill ha sol och värme. men vem vill inte det?
och såklart att det har vart jättefint väder när man jobbat och så fort man är ledig kommer regnet.

skulle velat åkt in till stan idag egentligen. men nej tack.
ska det va såhär så tänker jag inte ens låsa upp dörren.
men vad ska man göra hemma då?
plugga teori kanske? redan gjort och jag är värdelös och det var skittråkigt.
äta mat? mjoo, men jag vill ju inte rulla fram i sommar.

jag kan ju gå ut och hämta posten för då har jag vart ute och rört på mig så då kan jag ju gå in och äta mat =D

ska ringa mamma och säga till henne att komma hem tidigt så kan hon och jag åka i till stan.
måste ju förbi tattoofree affären. men det bästa vore ju att ringa och boka en tid. men men.

ska till micke sen iallafall. han bara tajtar och tjatar =P
och imorrn ska jag träffa lina och oliver.

på fredag kanske det skulle bli käk hos amanda. skulle komma lite folk man inte träffat på ett par år.
eller så blir det födelsedags fest i motala. eller så skulle vi göra like the old times och samla ihop allt galet folk och festa lite. eller så skulle vi göra det på lördag. eller så tar vi och bestämmer det när helgen är på gång.
det är ju bara tisdag.

nu i helgen jobbade jag iallafall. man tänkte typ att det kommer va ganska lugnt eftersom lönen kommer på måndag. HELL NO! det var massa folk och så var det ju något sort uppträdande. hörde bara när alla snorungar sjöng kareoke. och så hörde jag när bert karlsson prata. we love you bert.
igår var det skitlugnt. skönt som fan.

måste förbi trebutiken också. vill kunna använda min mobil igen.
blir så jävla förbannad på dom när dom inte kan erbjuda något annat än att jag ska vänta, vänta och vänta på att deras jävla skitdatorer börjar funka igen. och att dom inte har några lånemobiler som jag kan låna. och att min mobil är "för gammal" (tre månader) för att jag ska få en ny! och jag ska fan ha någon sorts kompensation för att jag fortfarande betalar för abonnemanget men inte kan använda mobilen.
men nått dom inte behöver veta är att jag fick låna en 3G mobil som jag kan använda mitt kort i så jag har faktiskt en mobil. men det värsta är att jag inte kan ha minneskortet i den så jag har inga nummer eller någonting. lite surt. men bättre än ingenting. man är ju helt naken utan sin mobil.


nee. måste gå och duscha. mitt hår är flötit som fan.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0