shopping

jaha. då har man vart igång igen. men jag kan liksom inte låta bli.
båda är från hm och den gråa här var det rea på, 59.90:-
värsta fyndet =)
sen den svarta blusen kosta 249:- . sen hade jag 25% rabatt =)
jag gillart.


image97
image98

sen om ett par veckor, eller snarare, vecka 16. kommer min väska med =)
får se om det är nått att ha. den var snygg i katalogen iallafall.



stannade hemma igår. orkade inte åka någonstans.
amanda gjorde med eller utans kyckling-curry röra =) , fy fan vad god den va.
jag kan börja sälja mina egna baugetter nu =P


alla har åkt till mantorp nu. jag orkade inte följa med.
åker in till motala lite senare.

snart är det jobb igen =/ . och inte nog med att det är sportlov. det kommer krylla av galningar på ikano!


nee. ska dra.
ciao

Kommentarer
Postat av: spännis

jag är lätt påvolontär asså!!
men vi åker efter sommarn iaf ;)
så kan vi spara ihop massa pengar när jag kommer hem från kroatien så kan man åka i vinter, så slipper man snön här hemma =)

2008-02-20 @ 13:31:27
URL: http://nandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0