rent hus

åhh. nu har jag vart och shoppat lite till =) plus att mina kläder som jag beställt från hm kom idag med =)

idag har jag som sagt vart i stan med lina och oliver =) . han sov för det mesta men så söt ändå.
och som det alltid är när man går på stan med lina så hittar man massa fint.
köpte en vårjacka, sjal och två väskor =)
jackan och en av väskorna var lite tveksamma när jag såg dom först men när lina kommer och tvingar än så blir det helt plötsligt snyggt =P . det bra att ha dig på stan.
men nu får det fan räcka med handlandet. iallafall till nästa månad =P

nu sitter jag hos mickepicke. ska kolla på rent hus snart. snuskigt folk det finns.


imorrn jobbar man nio-fyra.
och på kvällen kanske det blir hocley med pappsen.

nee. nu börjar det.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0