djfsdvbsdv

har helt ärligt aldrig haft ork och sätta på datorn och sitta här och glo längre.
jag klarar mig så bra ändå. men idag hade jag ork, tillräckligt för att skriva lita onödiga rader också.


i fredags blev jag alldeles för onykter och somna. så rolig var den kvällen.
i lördags tog micke och jag det lugnt och lagade mat och myste lite.

nu är det ny vecka och jag jobbar i helgen :(

idag jobbar jag 16-20. min första kväll. kommer säkert gå galant.
skönt att få jobba med sanna iallafall. då har man ju lite roligt med. 

efter jobbet åker jag till johanna. det blir chill med lite dill.
imorrn skulle vi kanske gå och sola :) och den här gången blir det inte 45 minuter iallafall.
haha, fy fan!

på fredag är det harrys :) . då har vi samlat ihop oss igen. jag, johanna, emma och jennan.
ska bli nice.



längtar så mycket efter sommarn, eller värmen är det nog.
men det tråkiga är ju att man förmodligen jobbar hela jävla tiden. kommer inte ha tid med nån säket.
ibland önskar man att man kunde ha sommarlov från jobbet också.

ne. ska ner och glo på teve sista timmen, sen är det buss och jobba som gäller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0