den vackraste stunden i livet var den när du kom

nu har man vart ledig i två dagar och imorrn är det bara att börja jobba igen.

i måndags hade vi om sagt det där lilla mötet efter jobbet. man fick tyvärr inte så mycket sagt som man ville.
och det typiska är ju att man kommer på en massa när man gått därifrån.
jag kan lätt ta ett möte till.

efter det åkte jag och micke till mantorp och vi var barnvakt.
teve och internet gick sönder så man fick göra det bästa av situationen.
gå och lägga sig.

igår gjorde vi inte alls mycket. micke drog lite tidigare och jag åkte hem med pappa vid sex.
sen kom micke hit igen på kvällen. måste passa på nu när båda han och jag är lediga =)

idag har vi inte gjort ett skit. micke har typ misshandlat mig, och när jag slår tillbaka så tjuter han =P
vilken tönt!

imorrn ska jag lämna in min mobil. och går det inte så kommer jag kräva en ny.
tänker inte betala ett skit på abonnemanget om inte mobilen går att använda.
jävla skit. och vad är det för jävla butiker som inte har några lånemobiler då?


jobba i helgen då. bläääääää.

vet inte riktigt vad jag ska göra. tänkte fråga mamma när hon kommer hem om vi skulle åka och simma lite.
men vet inte om jag orkar. jag gör det nog bara för att jag skulle kunna sola lite med =D
aja, vi får se


igår köpte jag den här med =D
fin va?

image100

nästa vecka ska jag träffa lina och oliver =D
ska bli jättemysigt.


nee. nu ska jag ner och laga lite mat och så. pappa och jag har precis vart och handlat massa gott =D
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0