Curly Sue

imorrn är det fredag. tjohoooo.
det blir harrys :)

idag har det vart så slappt på jobbet. har haft två praktikanter som typ gjort allt skit jag
annars gör så jag själv har inte gjort, som sagt, ett skit.
sen kommer det en kund och käkar ens mat och man blir överlycklig för lite arbete.
tar cirka en minut sen var rastlöseheten igång igen.
och praktikanterna går efter en som en svans.
- gå in i disken och kolla lite.  

nee. ska inte va taskig.
ni är så duktiga :D


nästa vecka kommer miljögubbarna, eventuellt. dom luringarna kan lika gärna komma imorrn.
får se hur duktiga dom tycker att vi är på att hålla rent.
blir att ta med sig tandborsten i helgen. skrubba.

och nästa måndag ska vi tjejer ha ett möte.
ska bli trevligt och se vad som blir sagt och hur mycket vi älskar varann efter mötet.
nevars. men man har ju lite på hjärtat. och det har nog alla.


jag vill shoppa.
men jag fattar inte varför. jag har ändå aldrig tid att ha på mig dom.
kanske skulle köpa en tröja att ha på mig på jobbet. kul va?



nee. ska gå och tvätta bort mitt smink och hoppa till sängs och spela lite super mario.
mitt nya liv.




 image96




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0