tisdag

jag har så mycket och göra i mitt liv just nu att jag absolut inte har tid med min blogg.
och sen är jag ganska bra på och ljuga också.

ska hoppa in i duschen snart, sen kanske jag ska vandra bort till mikaela :)
va där igår och spela suermario :) kom hem vid typ två inatt. haha, skitkul var det.
skapligt segt på jobbet idag.

annars då? norge är avklarat. var la sådär.
blir inget just nu iallafall. körkortet ska va klart innan jag åker någonstans.

sen får man se vad som händer och sker i livet.



i lördags var jag och emma på det nya stället här i motala, fabriken bar.

hade fribiljetter dit så då måste man ju passa på :)

var kul faktiskt. dansa hela kvällen näst intill :)

sen blev det ett kucklingcurry avslut, som vanligt :)


nu i helgen ska emma och jennan ha kalas hos emmas mamma :)

sen blir det utgång i linköping. var längesen jag var ute där så det ska bli kul :)

och den 20:e ska vi ha personalfest på magnolia och man vet ju alltid hur det slutar.
jag och lisa ska krypa hem. gratis är gott :P

 
nä, ska duscha nu.




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0